onsdag 10 februari 2010

Kan man rösta på mellanakten?

Melodifestivalen gjorde en "come back" i våra liv förra året. Storebror tycker det är fantastiskt kul att titta på den och kommentera den. Även Elsa dansar glatt till de mest trallvänliga bidragen. I lördags var storebror dock mindre nöjd när "hans" bidrag, Frispråkaren, inte ens gick vidare till en andra omröstning. Värdelöst!

Men det är nya tag som gäller på lördag. Någon gång ska det väl bli bra, var hans kommentar. Och på lördag blir det bra, helt säkert. I alla fall under mellanakten. På lördag står nämligen Glada Hudik teatern för mellanspelet. Underbart!

2 kommentarer:

hollywooddivan sa...

Wow, det måste man ju se!

Ellen sa...

Hej!

Jag heter Ellen Nyrén och driver bloggen Minoriteten i majoriteten.

Bloggen handlar om livet som funktionshindrad idag. Jag skulle bli glad om ni ville delta i en mail-intervju och svara på frågor om varför ni bloggar och era mål med detta.

Bloggen drivs som ett projektarbete i gymnasiet och är nu inne i slutfasen.

Jag vänder mig endast till bloggar rörande livet med funktionshinder i någon form. Hör av er via min blogg eller mejl, om ni har frågor eller är intresserade av att delta.

ellen_nyren@hotmail.com

minoritetenimajoriteten.blogspot.com


/ Ellen